Noční spaní pralamentu

24.06.2014 17:07
Tak už nám nastal konec školního roku a s ním i spaní parlamentu. Pro mne, jakožto 
 
deváťačku, to bylo bohužel naposledy. A musím přiznat, že jsem si lepší rozloučení nemohla 
 
přát. Společně jsme opékali buřty, hráli hry, povídali si, zpívali. Rozhodli jsme o novém 
 
šéfredaktorovi školních novin a podali návrhy na nového předsedu. Společně jsme i připravili 
 
stezku odvahy pro přípravku. Večer jsme si velmi užili. Děti byly aktivní, hodné a o půlnoci 
 
už zalehli každý do svého spacáku. Je mi líto, že jako žák něco takového nezažiju, ale i přesto 
 
jsem si jistá, že stejně jako Lukáš Holub z bývalé 9.A, se sem budu ráda vracet. Přeci jenom, 
 
která jiná škola se tímhle může pochlubit? Opravdu se mi bude stýskat po tom, že zde si 
 
hrají malí s velkými, děti s učiteli. Všem děkuji za krásných devět let a doufám, že zde budete 
 
pokračovat v zavedených tradicích a parlament bude lepší a akčnější s každým dnem. 
 
Eliška Farová