Humanitární pomoc pro lidi, kteří byli postiženi povodněmi.

11.06.2013 09:38

Pondělí 10. 6. 2013 se konala na ZŠ Vojnovičova za pomoci školního parlamentu dětí a mládeže humanitární pomoc pro lidi, kteří byli postiženi povodněmi.

 

Pomoc spočívala v tom, že žáci nosili po celý den na předem určené místo dezinfekční prostředky, utěrky, gumové rukavice, smetáky a mopy a další čisticí prostředky. Zkrátka vše, co by mohlo postiženým lidem pomoci. Pro zajímavost vybrali jsme celý pytel toaletního papíru, celý pytel hadrů a utěrek, dále 8O litrů čističů a spoustu jiných potřebných věcí. Když sbírka skončila, tak si pro vybraný materiál přijeli dobrovolní hasiči. S nimi jsem pak já, 1. místopředseda školního parlamentu Lukáš Holub, odvezl vše na stanoviště ČK v Důlcích. Tam si věci opět přepočítali a hned je rozdělili.

Z mého pohledu si myslím, že akce měla velký úspěch a odezvu mezi žáky naší školy. Zástupci Červeného kříže velmi děkovali za pomoc a já si myslím, že všechny věci najdou své upotřebení. Jak jsem viděl, tak po celou dobu, co jsem byl na Červeném kříži, zvonili telefony a lidé volali o pomoc, protože některým vzala voda doslova vše.

Video: https://www.nasevirtualniskola.cz/skolni-televize-2/zs-vojnovicova-sbirka-na-pomoc-postizenym-povodnemi.html